Smartpost+ast

SmartPost for alvor i luften

Ankestyrelsen er som vores første kunde for alvor gået i luften med Workzone SmartPost. Og SmartPost er kommet forrygende fra start med et gennemsnit på cirka 3.500 forsendelser om ugen.

Workzone SmartPost er ScanJours bud på, hvordan du administrerer digital post i dit ESDH-setup. Vi har kørt et pilotprojekt med Ankestyrelsen, som efterfølgende er gået i produktion og nu er udrullet i fuld figur, hvilket de selv har skrevet om her. Det betyder, at Ankestyrelsen kan sende digital post med ganske få klik direkte fra deres ESDH-system.

Hvorfor SmartPost?

Vi er selv ret begejstrede for SmartPost, fordi vi synes, vi har lavet en ret lækker løsning. Men hvad er gevinsten for Ankestyrelsen? De tre primære gevinster er:

  1. Med SmartPost opfylder Ankestyrelsen loven om Offentlig Digital Post, som trådte i kraft 1. november 2014.
  2. I gennemsnit 3.500 forsendelser kan nu sendes med væsentligt færre klik, fordi SmartPost automatisk samler bilag, fletter og konverterer til PDF i baggrunden.
  3. Digital post kan håndteres direkte fra ESDH-systemet, som brugerne er hjemmevandt i.

Hvad kan SmartPost?

Med Workzone SmartPost kan du sende og modtage digital post direkte i de velkendte klienter – dvs. Workzone Client, Workzone for Office og Captia Client. Du kan sende dokumenter direkte til e-Boks, og ved hjælp af Strålfors Connect kan du også sende fysiske breve direkte fra SmartPost. Hvis modtageren svarer via e-Boks sørger SmartPost automatisk for, at henvendelsen lander på den rigtige sag i dit ESDH-system.

Og fordi Workzone SmartPost automatisk samler bilag, fletter dokumenter og konverterer til PDF i baggrunden gør du det med meget færre klik end tidligere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search